Promosi

Monday, 26 December 2011

Haramkah Duit 500 yang diberikan Kerajaan Barisan Nasional?

Kalau dah Tok Guru PAS sendiri yang cakap macam ni, Apa kisahnya dengan orang-orang pas yang telah terlebih awal isi borang untuk dapat bantuan RM 500 tu? Haramkah duit yang mereka akan dapat dalam masa terdekat ni? Lu fikir la sendiri......

Tuesday, 20 December 2011

Betulkah Kit Siang & Karpal dah Terima dakwah PAS?

Batulkah dakwaan YB. Taib Azamudin mengatakan Kit Siang dan Karpal dah mula faham dengan dakwah yang disampaikan oleh Ulamak-ulamak Pas? Beliau difahamkan berkata demikian di Markas Pas Bukit Nambua Kuala Nerang pada 19 haribulan malam. Dalam ceramah berkenaan juga khabarnya beliau turut mengatakan kerajaan menggunakan wang BR1M sebagai memancing undi. Benarkah Begitu? Kalau dah semua yang kerajaan buat tak betul, macam mana pula dengan pengakuan yang dibuat ini? Bila YB nak cerita kat semua orang? Adakah YB sanggup bersekongkol dengan mereka yang melakukan dosa hanya untuk sedikit habuan di dunia????

video

Mahasiswa Melampau!!

Kadang-kadang kita pun hairan dengan segelintir mahasiswa yang sukakan demonstrasi jalanan ni. Bila ada saja demonstrasi jalanan, kita pasti dengar ada sahaja kumpulan mahasiswa yang terlibat. Mungkinkah mereka sudah terlupa niat sebenar mereka berada di pusat-pusat pengajian tinggi? Mungkinkah mereka terlupa bahawa ibubapa mereka membanting tulang untuk membekalkan mereka wang bagi tujuan menimba ilmu di menara gading? Mungkinkah mereka ini dijanjikan habuan oleh individu tertentu? Apa pun kita dengar apa kata Negarawan terulung kita mengenai hal ini..
video

Saturday, 17 December 2011

Tuesday, 13 December 2011

Daging Babi & Coca Cola

Bagi sesiapa yang berhasrat nak makan daging babi, lihatlah dulu video ni. Bagi yang dah makan atau termakan tu nasib ja la. Mungkinkah akibat makan daging babi menyebabkan pemakannya bersifat busuk perut? Fikir2kanlah.........

video

Monday, 12 December 2011

Janji Dusta

Beginilah jadinya sekiranya memungkiri janji yang dilafazkan.
Adakah anda bersetuju?
video