Promosi

Sunday 29 April 2012

Kenapa Warna Kuning Jadi Pilihan Bersih..

Para peserta Bersih 1.0 hingga 3.0 yang telah mengadakan perhimpunan haram selama ini telah memilih kemeja-T bewarna kuning sebagai warna rasmi mereka. Tahukah anda kemeja-T bewarna kuning juga dipakai oleh pejuang agenda lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT).
Kuning selama ini sinonim dengan perjuangan golongan LGBT serata dunia dalam menunjukan protes menentang undang-undang yang menghalang perbuatan tidak bermoral mereka.
Antara perhimpunan dan perarakan yang melibatkan golongan ini mengenakan warna kuning termasuk Gay Pride Parade Toronto, Gay Pride Parade Johanesburg dan Gay Pride parade London yang disertai oleh ribuan penyokong seks bebas itu setiap tahun.
Di Malaysia salah seorang penyokong dan pelopor LGBT ialah Datuk S.Ambiaga yang juga merupakan penganjur Bersih 3.0. 
Adakah ianya kebetulan atau ada agenda yang tersembunyi disebaliknya?


Ribuan penyokong lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) berarak sambil membawa bendera pelangi 'Gay Pride' pada Gay Parade Toronto, July 2011 lalu.

Tok Guru segak bergaya dengan Kemeja-T Bersih 3.0.

Firman Allah di dalam Surah al-Ahzab, ayat 21yang bermaksud :
"Demi sesungguhnya adalah bagi kamu pada Rasulullah itu contoh ikutan yang baik bagi sesiapa yang sentiasa mengharapkan (keredhaan) Allah dan (balasan baik) Hari Akhirat, serta dia pula mengingati Allah banyak-banyak."

No comments:

Post a Comment