Promosi

Wednesday 3 April 2013

Kita Lihat Siapa Yang Kena




Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengumumkan pembubaran Dewan Rakyat berkuatkuasa hari ini bagi memberi laluan kepada pilihan raya umum ke-13 diadakan.

Dalam ucapannya yang disiarkan secara langsung melalui televisyen, Najib berkata beliau telah menghadap dan mendapatkan perkenan Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah untuk membubarkan Parlimen Ke-12 hari ini.

Beliau turut menasihati semua kerajaan negeri untuk membubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) masing-masing, kecuali Negeri Sembilan dan Sarawak, bagi membolehkan pilihan raya negeri diadakan serentak.

Akhirnya Parlimen telah dibubarkan dengan tiada satu pun tekaan yang kena malah kerajaan negeri selangor yang katanya ingin membubarkan DUN selepas Cap Goh Mei pun masih belum melakukannya sehingga kini. Nampaknya jerat tidak mengena.

Ayuh sahabat semua, semboyan telah dibunyikan, Bersamalah kita berjuang demi maruah bangsa agama dan tanah air. Teruskan berusaha dan jangan berundur sebelum berjuang......

Akhir sekali bak kata seorang rakan, yang baik itu semuanya dari Allah Taala dan semua yang buruk itu datangnya dari "An War"........

No comments:

Post a Comment